-Ikä: 14
-WoW nimi ja classi: croco ja oon hunu
-Tämän hetkinen lvl: 66 saan kyl nopeest 70lvl
-Tunnetko ketään killasta? Suosittelijoista on aina hyötyä: eldore,niittaaja,velindra,argroth,menaer,mediel ja wolfcloak (joten kuten) ja paljon muitakin.ku en tiiä noist joistain et onks ne enää the saintis
-Millaisissa killoissa olet ollut aikaisemmin? Miksi lähdit? huutoa helvetissä ja siitä end of all hopee mut ei oikee toiminu..
-Miksi haluat liittyä The SAintiiin? Mitkä ovat tavoitteesi? noh haluaisisin välillä raidata ja saada muutamia kamuja bg:eehen ja the saintti on hyvä kilta ^^
-Gearisi? Resistance kamasi? Valmis linkki armorista on plussaa.
-Talent buildisi ja oletko valmis vaihtamaan sitä killan tarpeiden mukaan? 44/13/0 samapa tuo mulle on..vaihan jos halutaan ei välii ^^
-Kuinka monta tuntia pelaat päivässä? Pystytkö osallistumaan raideihimme? hmm 3 - 5h pelaan ja en aina ehdi tai pysty osallistumaan raideihin..yritän kyllä.
-Onko avaimet kunnossa? (Esim. Karazhan) ei oo..hehe
hommaan sit ku oon 70 lvl
-Millaiset odotukset sinulla on The SAintista? hmm hyvää joukkue työtä ja mieltä
(ei vittuilua) jos joku alottaa en osaa lopettaa
-Kauanko olet pelannut? 1v kaveri argroth ja eldore suositteli pelaa tät niimpä ostin tän pelin ja helvetin hyvä peli onkin!
looppu asiat : en oo kova kehittämää..pelissä on mun mielestä paljon muutakin..autan kun voin questeissa. seuraava minkä sit joskus teen on healer priesti ^^ kiitos! toivon pääseväni tähän mukavaan kiltaan ( heh heh)
^^