The SAint
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
The SAint

WoW Trollbane - EU Finland
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 voiko liittyä?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
kroko
Vierailija




voiko liittyä? Empty
ViestiAihe: voiko liittyä?   voiko liittyä? Icon_minitimePe Marras 30, 2007 6:11 pm

-Paikkakunta: voikkaa

-Ikä: 14

-WoW nimi ja classi: croco ja oon hunu

-Tämän hetkinen lvl: 66 saan kyl nopeest 70lvl

-Tunnetko ketään killasta? Suosittelijoista on aina hyötyä: eldore,niittaaja,velindra,argroth,menaer,mediel ja wolfcloak (joten kuten) ja paljon muitakin.ku en tiiä noist joistain et onks ne enää the saintis

-Millaisissa killoissa olet ollut aikaisemmin? Miksi lähdit? huutoa helvetissä ja siitä end of all hopee mut ei oikee toiminu..

-Miksi haluat liittyä The SAintiiin? Mitkä ovat tavoitteesi? noh haluaisisin välillä raidata ja saada muutamia kamuja bg:eehen ja the saintti on hyvä kilta ^^

-Gearisi? Resistance kamasi? Valmis linkki armorista on plussaa.

-Talent buildisi ja oletko valmis vaihtamaan sitä killan tarpeiden mukaan? 44/13/0 samapa tuo mulle on..vaihan jos halutaan ei välii ^^

-Kuinka monta tuntia pelaat päivässä? Pystytkö osallistumaan raideihimme? hmm 3 - 5h pelaan ja en aina ehdi tai pysty osallistumaan raideihin..yritän kyllä.

-Onko avaimet kunnossa? (Esim. Karazhan) ei oo..hehe Razz hommaan sit ku oon 70 lvl

-Millaiset odotukset sinulla on The SAintista? hmm hyvää joukkue työtä ja mieltä Razz (ei vittuilua) jos joku alottaa en osaa lopettaa Sad

-Kauanko olet pelannut? 1v kaveri argroth ja eldore suositteli pelaa tät niimpä ostin tän pelin ja helvetin hyvä peli onkin!


looppu asiat : en oo kova kehittämää..pelissä on mun mielestä paljon muutakin..autan kun voin questeissa. seuraava minkä sit joskus teen on healer priesti ^^ kiitos! toivon pääseväni tähän mukavaan kiltaan ( heh heh) Smile Razz ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Pöpö

Pöpö


Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 14.09.2007

voiko liittyä? Empty
ViestiAihe: Vs: voiko liittyä?   voiko liittyä? Icon_minitimePe Marras 30, 2007 8:58 pm

Nuoleskelu on aina plussaa =P
Vai ei vittuilua...ei taida tulla mun kaveri sitten Laughing
Ite oon muutto lomalla mut kaipa joku fiksumpi tietää millanen tilanne meil on. Ainahan meille on hengaamaa saanu tulla ja raidiin pääsee jos tilaa on. Muuta en osaa sanoo mut ihan jees hakemus =)
Takaisin alkuun Siirry alas
kroko
Vierailija




voiko liittyä? Empty
ViestiAihe: voiko liittyä??   voiko liittyä? Icon_minitimeLa Joulu 01, 2007 10:23 am

joo'o..sori en osaa linkata ahaha! Razz ja mä oon 66lvl nii turha linkata viel..mut sitku oon 70lvl nii vetelen heroic,bg,arena hommia^^ mut raideihin välillä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





voiko liittyä? Empty
ViestiAihe: Vs: voiko liittyä?   voiko liittyä? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
voiko liittyä?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
The SAint :: Avoin :: Hakemukset-
Siirry: